ניו יורק קורונה | אחרי אלפיים חולים בניו יורק הפסיקו להאמין בכוחות מסתוריים כלכליסט

לבקר בניו יורק אחרי הקורונה. אלפי צעירים וצעירות עזבו את ניו יורק בעקבות הסגר והיקף האבטלה.


10 000 מתו בארה ב ניו יורק מאריכה את הסגר

עם ממוצע של 1500 חולים בכל יום ניו יורק מתחילה לאכוף את חוק המחוסנים ולהגביר את היקף הבדיקות ברחבי המדינה פורסם.

ניו יורק קורונה. ניו יורק כבר לא מוקד הקורונה בארהב אך העיר כבויה ותושביה למדו לחיות לצד הנגיף. באילו אפליקציות המידע שלנו חסוי ומאילו תאריך. ניו יורק מסירה את כל מגבלות הקורונה.

בניו-יורק למשל העיר נכנסה לשלב 4 בתוכנית השיקום ניו-יורק קדימה. חזרה לשגרה בניו יורק צילום. השבוע יצא לדרך התו הירוק של ניו יורק ומעתה בכניסה לכל בית עסק בעיר כולנו מחויבים להציג תעודת מתחסן.

מכירות בתים צמודי קרקע עולות בעקבות משבר הקורונה הקונים מחפשים חלל נרחב ושקט ובתים פרטיים נמכרים. עוד נמסר כי נוספו 8669 נדבקים חדשים ובכך. אף אחד לא תיאר לעצמו שמדובר בנגיף הקורונה הוא אומר.

הניו יורק טיימס פרסם כתבת צבע די עגומה בסוף השבוע האחרון העוסקת בנקודת האור היחידה שמנחמת רבים מתושבי ניו יורק בימי נגיף קורונה אפלים אלה. זהו אחד מהעיסוקים המעטים שקצת משמחים אותי בשגרת חיי. מגפת הקורונה ממשיכה להתפשט בעולם עם למעלה מ-178 מיליון חולים מאובחנים ביניהם כ-50 אלף חולים במצב קשה וכ-108 אלף מתים.

גרסה חדשה של נגיף הקורונה מתפשטת בימים אלו במהירות בעיר ניו יורק והמוטציה שבה עשויה להפוך אותה לעמידה יותר בפני חיסונים כך לפי שני צוותי מחקר אמריקאיים. למעלה ממיליון חולי קורונה היו בניו יורק בשנה האחרונה בה ייפתחו בקרוב מחדש כל החנויות המסעדות והמשרדים. מה שלא עשו פיגועי טרור שפל כלכלי ושתי מלחמות עולם עשתה הקורונה.

ניו יורק בימי קורונה. ניו יורק טיימס. הם לא מתכוונים לשוב.

החיסונים נותנים סיבה לאופטימיות ובתי החולים בעיר שואבים עידוד מהתייצבות נתוני התחלואה ורואים אור בקצה המנהרה. מבין כחצי מיליון תיקים סגורים של חולי קורונה 79 הבריאו ו-21 מתו. כל הנכנסים לישראל מארצות הברית לרבות מחלימים ומחוסנים מחוייבים בבידוד מלא ובדיקת קורונה בעת הנחיתה בארץ.

כל העידכונים על האטרקציות החדשות בניו יורק סיורים מיוחדים תערוכות בתי קפה טובים וכל מה שכדאי לדעת לפני ביקור בניו יורק שחוזרת לחיים אחרי הקורונה. 66 אחוזים מהחולים שנדבקו בנגיף הקורונה בניו יורק הם אנשים שהיו בהסגר בביתם מבלי שיצאו למקום עבודה או לכל מקום רשמי אחר. לדבריו כבר כששהו בניו יורק רבים מבני הישיבה לא חשו בטוב ופנו לרופא.

הגרסה החדשה המכונה B1. ניו יורק נלחמת בקורונה. מניין הנפטרים מהנגיף במדינת ניו יורק זינק ביממה האחרונה מ-2935 ל-3565 וכעת עומד מספר הנדבקים בקורונה בניו יורק כולה על 113704 בני אדם.

חובת עטיית המסכות תישאר בתוקפה בתחבורה הציבורית ומחוזות ויישובים יוכלו. ניו יורק נלחמת בקורונה. Gettyimages עוד מגזר אוכלוסייה לא יהיה שותף לשמחת המהלך לשחרור הכרך ממצור הקורונה.

הרכבת התחתית הפסיקה לפעול בשעות הלילה מחוסרי דיור שוכנו במלונות ריקים העשירים עזבו את. יציאה לטיול עם כלבם. אם היינו יודעים שנבטל את שמחת חג הפורים ונציל נפשות - היינו עושים זאת.

מצב הקורונה בניו יורק - עדכונים מהשטח עדכון אחרון. הדבקה מסוג שאיננו מכירים. מדינה כתומה - מדינה בסיכון.

הם הלכו לרופא וחשבו שמדובר בשפעת. מושל המדינה הודיע כי הושג היעד של 70 מהתושבים שמחוסנים במנה הראשונה נגד הנגיף. כך המלונות המסעדות ואתרי התיירות בתפוח הגדול כבר פתוחים ומחכים לתיירים שיחזרו למלא את השדרות המפורסמות של העיר.

עשרות יהודים נפטרו ממגפת הקורונה זלמן גולדשטיין מנהל ביס של חבד בברוקלין. מושל ניו יורק אנדרו קואומו הודיע כי עוד 432 בני אדם מתו מנגיף הקורונה במדינה ביממה האחרונה ובכך עלה מספר המתים ל-2373.


מושל ניו יורק הסגר יהיה ארוך כלכליסט


איך לטייל בניו יורק בלי לקבל דיכאון ניו יורק הארץ


15 אלף מתו בארה ב שיא מתים בניו יורק


תיעוד מניו יורק מלגזה מעמיסה גופות של חולי קורונה למשאית


ניו יורק 5 400 נדבקו בקורונה ביממה ישראל היום


איך לטייל בניו יורק בלי לקבל דיכאון ניו יורק הארץ


אחרי אלפיים חולים בניו יורק הפסיקו להאמין בכוחות מסתוריים כלכליסט


הקורונה בעולם ניו יורק נסגרת ריאיון עם תושבת העיר Youtube


אחרי אלפיים חולים בניו יורק הפסיקו להאמין בכוחות מסתוריים כלכליסט


צניחה בתיירות וקפיצה באבטלה הקורונה הכלכלית בניו יורק לא עוצרת


ארה ב מעל 35 000 חולי קורונה ישראל היום


ניו יורק בימי קורונה דרך עדשת המצלמה מקור ראשון


קורונה ראש העיר ניו יורק ב 1 ביולי העיר תיפתח לחלוטין מעריב


בניו יורק כבר הצליחו לבנות שגרת קורונה זה מה שגרם לה להתמוטט בעולם Themarker


ניו יורק מתה מה שלא עשו 11 בספטמבר ומשבר 2008 עשתה הקורונה בעולם Themarker


מה שווה מנהטן בלי מיליוני בני אדם ברחובות נדל ן Themarker


ראיתם פעם תפוח גדול ושומם ניו יורק מתרוקנת והופכת למוקד הקורונה העולמי ניו יורק הארץ


קורונה התושבים כועסים הרחובות ריקים ניו יורק בצל המגפה מעריב


ניו יורק מכירות בתים צמודי קרקע עולות בעקבות משבר הקורונה גלובס

Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url